Кошик
491 відгук
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 25.05).

+380 (93) 345-18-25
+380 (97) 661-02-59
Dish Shop Ukraine
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

На товари, придбані в магазині Dish Shop Ukraine, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наступний порядок здійснення процедури обміну чи повернення товарів. Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару: 1. Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника); 2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ. З ким зв'язуватися, якщо потрібен обмін чи повернення? Зв'язатися з нами можна за телефоном +380 (93) 345-18-25 або електронною поштою - dishshopukraine@gmail.com Обмінювати чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки. Хто сплатить пересилання товару належної та неналежної якості? - при поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг із доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем! Повернення коштів Після отримання та огляду товару протягом 10 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити, за якими здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у нашому магазині. В яких умовах буде відмовлено в обміні чи поверненні товару? 1. Товар був використаний та має сліди використання; 2. Товар не повністю укомплектований та порушена цілісність упаковки; 3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування; 4. Пройшло 14 днів із дня покупки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner